Aktivering av IPTV-abonnement gjennom HomeNet

Vi opplever for tiden utfordringer med at kunder gjennom HomeNet ikke får aktivert sine TV-abonnement. Kunder som opplever dette problemet kan kontakte kundeservice for aktivering. Dersom du er berørt av dette problemet og har mottatt en bestillingsbekreftelse, vil det stå et ordrenummer på denne. Ved å oppgi ordrenummer til kundeservice på telefon eller chat, vil vi kunne hjelpe deg med aktivering.

For deg som er tidligere Viasat-kunde og har bestilt Viaplay Total eller V Sport Premium:

For deg som er tidligere Viasat-kunde og har bestilt Viaplay Total eller V Sport Premium, vil ikke produktnavn eller periode vises for disse kanalpakkene på din kommende faktura. Det vil kun vises beløp. 

Perioden det faktureres for vil være basert på når du bestilte og at vi forskuddsfakturerer for disse produktene, i likhet med de andre kanalpakkene dine. De andre kanalpakkene vil være spesifisert med periode og produktnavn som normalt. 

Vi beklager feilen og takker for tålmodigheten.

Illustration of woman drinking coffee in front of her computer

Min Side - din selvbetjente kundeservice

Som kunde hos Allente kan du selv administrere ditt abonnement og dine kanalpakker.

Logg inn på Min Side
Viaplay

Slik aktiverer du Viaplay

Hvis du har Viaplay via oss, må det aktiveres. Det er enkelt og gjøres på null komma svisj.

Aktiver Viaplay
Illustration of a man putting a cable in his TV decoder

Slik bytter du parabolhode

For bedre TV-opplevelse. Her viser vi hvordan du går frem for å bytte parabolhode (LNB) selv.

Bytt parabolhode selv