Feilmeldingen «No signal» eller «Ingen signal»
Hvis du får feilmeldinger som «Ingen signal», «No signal» eller liknende, skyldes det at TV-en ikke får kontakt med Viasat-boksen din.
Sjekk først at boksen er helt påslått ved at det lyser grønt i boksen. Kontroller så at HDMI-kabelen sitter godt i Viasat-boksen og TV-en. Hvis den samme feilmeldingen fremdeles vises på skjermen, skyldes det at TV-en står på feil kildekanal. Du bytter kildekanal med knappen AV, source eller input på fjernkontrollen til TV-en.
Nedenfor ser du en oversikt over hvilke knapper du kan bruke for å endre kildekanal.
| TV-produsent | Knapp på fjernkontroll |
| Fujitsu-Siemens | SOURCE |
| Grundig | AV eller en firkant med en pil |
| JVC | AV eller INPUT |
| LG | INPUT (som oftest øverst til høyre på fjernkontrollen) |
| Luxor | SOURCE |
| Matsui | AV |
| Philips | SOURCE/AV/INPUT |
| Panasonic | AV |
| Samsung | SOURCE (HDMI eller husikonet [hjem]) |
| Sharp | Firkant med en pil |
| Sony | INPUT/SOURCE |
| Toshiba | Firkant med en pil |
| Thomson | SOURCE |