Oppsigelse

Alternativer til oppsigelse 

  • Abonnementet kan fryses i inntil seks måneder. I denne perioden betaler du ikke abonnementskostnad. Fryser du via kundeservice, påløper det et engangsbeløp på 99 kroner. Hvis du gjør det selv på Min Side, koster det ingenting. Denne løsningen passer spesielt godt for hytte eller feriebolig. Du kan selv registrere frys på Min side.
  • Overføre abonnementet til en ny eier. Dette kan du enkelt gjøre ved å fylle ut skjema på Min side.
  • Skal du flytte? Vi kan hjelpe deg med oppkobling i din nye bolig. Kontakt oss på telefon 915 06 070 for mer informasjon.
  • Ikke fornøyd med kanalpakken din? Vi har flere ulike løsninger og kan hjelpe deg med å tilpasse utvalget til ditt behov. Kontakt oss på telefon 915 06 070 for mer informasjon.

Jeg vil si opp

Ordinær oppsigelsestid er ut inneværende måned samt den påfølgende måneden.

Dette forutsetter at du ikke er innenfor bindingstid. Du kan varsle oppsigelse på flere ulike måter, men vi anbefaler at du tar kontakt på telefon 915 06 070 for raskest mulig behandling av din henvendelse.

  • Kontakt oss på telefon 915 06 070. Du får selvfølgelig skriftlig bekreftelse tilsendt på e-post etter samtalen.
  • Send inn din henvendelse via kontaktskjema. Vi vil kontakte deg på telefon for å bekrefte oppsigelsesdato og eventuell sluttfaktura.
  • Du kan også varsle oppsigelse via brev.

Oppsigelse i bindingstid

Ønsker du å si opp i løpet av bindingstiden, gjelder egne oppsigelsesvilkår. Bryter du bindingstiden, blir du belastet 80 prosent av resterende abonnementskostnad ut bindingstiden.

Angrerett

Du har to ukers angrerett på bestilling av nytt satellittanlegg hvis du har bestilt via internett eller telefon. Fyll ut angrefristskjema når du angrer på en bestilling.

Ved kjøp over disk i butikk er det ingen angrerett.