Frysing av abonnement

Her ser du hvordan du går fram dersom du ønsker å fryse abonnementet ditt.

  • Du må ta kontakt med kundeservice for å fryse abonnementet ditt. Dersom du ønsker det fryst samme dag, må du kontakte oss på telefon 219 52 828 eller via chat. Du må da oppgi en dato fra det skal fryses, og når det skal åpnes. Det kan ikke fryses på ubestemt tid.
  • Når abonnementet ditt er fryst, vil alle tjenester som følger ved slutte å fungere i denne perioden, og du vil ikke faktureres (dette inkluderer Viaplay-tilgang).
  • Abonnementet starter automatisk og fortsetter som normalt når fryseperioden utløper.
  • Dersom du har en avtaleperiode på ditt abonnement, vil denne utvides med samme antall dager som abonnementet står fryst.
  • Når et abonnement åpnes igjen etter en fryseperiode, må det være åpent i minimum 30 dager før det kan fryses på nytt.
  • Etter en fryseperiode vil beløpet på din første faktura fra oss kunne være litt høyere enn normalt. Dette skyldes at vi fakturerer forskuddsvis.
  • Dette innebærer at dersom ditt abonnement åpnes igjen i for eksempel august, vil din første faktura inkludere både beløpet for perioden i august, samt for september.
  • Skulle du ha penger til gode når fryseperioden starter, vil det automatisk krediteres på neste faktura.