Slik bytter du eier av abonnementet ditt

Vi hjelper deg hvis du skal flytte, endre navn eller overdra abonnementet til noen andre.

Eierskifteskjema er midlertidig nede, i mellomtiden kan du ta kontakt med kundeservice på chat eller telefon 915 06070

Hvis et helt abonnement med både dekoder og programpakke skal overdras, må det sendes inn et eierskifteskjema. Dette kan du gjøre på Min Side, eller ved å ta kontakt med kundeservice.

Når et helt abonnement overdras, vil den nye eieren overta løpende abonnementsavtale (ingen bindingstid). Hvis det kun er dekoder som skal overdras, er det ingen betalingsforpliktelser på denne. Ny eier betaler fra dato eierskifte gjennomføres og må selv tegne AvtaleGiro- eller eFaktura-avtale. Ved å overta et abonnement, aksepterer ny eier følgende avtalevilkår.

Hvorfor fylle ut skjema?

Som en ekstra sikkerhet for deg, og for at alt skal gjøres riktig, er vi avhengig av skjemaet. På denne måten unngår vi unødvendige misforståelser i ettertid. Det er også viktig for oss å få korrekte opplysninger om kort og dekodere som skal overføres, slik at ny eier får tilgang til TV-signalene.

Jeg skal kun overføre dekoder, hva gjør jeg?

Ta kontakt med kundeservice på telefon 915 06 070 eller på vår live-chat, så hjelper vi deg!