App for business

Bare fordeler

Bytt til App for Business og nyt godt av:

Lave kostnader
Enkelt brukergrensesnitt
Ingen innstallasjon
Ingen unødvendig hardware å belaste miljøet med
App for Business

Enklere blir det ikke

Med appen kan dine kunder og sluttbrukere bla i innholdet på en helt ny måte, spole og pause og se utvalgte programmer i et Ukesarkiv. Alt du trenger er en kompatibel TV og internettforbindelse, så er du klar til å vise innholdet.

Det tekniske

Vår nye App for Business er utviklet til og fungerer med vanlig konsument-TV. Dere får innlogg med brukernavn og passord, som vil være det samme på de TVene dere bruker appen på. Last ned appen, logg inn med dine innlogginsdetaljer, og begynn å vise TV.

App for Business
App for business

Kompatible TV-apparater

Ideell nettverksbåndbredde kapasitet for bruk av vår App for Business er minimum 10 Mbit/s. Appen fungerer for øyeblikket for følgende TV-modeller:

Samsung: 2018 og nyere
LG: webOS 4.0 og nyere
Android TV: 8.0 og nyere (Sony, Philips, Toshiba)

Dersom det er TV til hotell og overnattingssteder du ser etter, så har vi en spesifikk app utviklet nettopp for din bransje. Usikker på hvilken app som er best for din virksomhet? Kontakt oss, og vi skreddersyr en løsning til deg.

Ofte stilte spørsmål om App for Business

    • Samsung: 2018 og nyere 
    • LG: webOS 4.0 og nyere 
    • Android TV: 8.0 og nyere

  • Ideell nettverksbåndbredde er 30 Mbit/s.

  • Ja – Allentes Android TV-app brukes med Chromecast og Google TV.

  • Appen heter Allente, og du kjenner den igjen der du laster ned dine apper for smart-TV som et orange ikon med skriften “All”.

  • Du kan streame kanalene i TV-pakken du har kjøpt og innholdet som finnes i ukesarkivet. Ikke alle kanaler finnes i ukesarkivet.

  • Du kan streame til så mange skjermer du måtte ønske.

  • Du betaler kr. 19 per skjerm du streamer til. I tillegg betaler du for TV-pakken du har valgt per skjerm.

  • Du kan endre passordet her.

  • Det er for øyeblikket ikke mulig for bedriftskunder å kjøpe eller leie filmer eller TV-serier.

  • Får du en feilkode når du forsøker å vise innhold? Isåfall kan du prøve følgende:

    • Kontroller internettilkoblingen
    • Test å slette data
    • Kontroller at du har siste versjon av appen
    • Reinnstaller appen
    • Ta strømmen i 30 sekunder og start både TV og App for Business opp igjen

    Ring vår kundesupport på telefon 22330101 hvis dette ikke fungerer og du trenger hjelp.

  • Se våre brukerguider:

    Guide for smart-TV

    Chromecast

     

     

     

Har du spørsmål om App for Business?

Fyll inn skjemaet under, så kommer vi raskt tilbake til deg.

Bransje