Oppsigelse av abonnement

Alternativer til oppsigelse 

  • Abonnementet kan fryses i inntil seks måneder. I denne perioden betaler du ikke abonnementskostnad. Fryser du via kundeservice, påløper det et engangsbeløp på 129 kroner. Hvis du gjør det selv på Min Side, koster det ingenting. Denne løsningen passer spesielt godt for hytte eller feriebolig. Du kan selv registrere frys på Min Side.
  • Overføre abonnementet til en ny eier. Dette kan du enkelt gjøre ved å fylle ut skjema på Min side.
  • Skal du flytte? Vi kan hjelpe deg med oppkobling i din nye bolig. Kontakt oss på telefon 915 06 070 for mer informasjon.
  • Ikke fornøyd med kanalpakken din? Vi har flere ulike løsninger og kan hjelpe deg med å tilpasse utvalget til ditt behov. Kontakt oss på telefon 915 06 070 for mer informasjon.

Jeg vil si opp

Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på telefonnummer 915 06 070 for raskest mulig behandling av din oppsigelse. Du kan også si opp skriftelig via vår chat her.

Ordinær oppsigelsestid er ut inneværende måned samt den påfølgende måneden. I noen tilfeller gjelder andre regler som er beskrevet i våre avtalevilkår.

Er du i binding avsluttes abonnementet etter at bindingstiden er over. Er du usikker på om du er i binding kan du kontakte kundeservice på telefon 915 06 070 eller i vår chat.

 

Angrerett

Du har to ukers angrerett på bestilling av nytt satellittanlegg hvis du har bestilt via internett eller telefon. Fyll ut angrerettskjema når du angrer på en bestilling.

Ved kjøp over disk i butikk er det ingen angrerett.