Driftsmelding: HomeNet kunder
Vi opplever for tiden utfordringer med at kunder gjennom HomeNet ikke får aktivert sine TV-abonnement.Kunder som opplever dette problemet kan kontakte kundeservice for aktivering. Dersom du er berørt av dette problemet og har mottatt en bestillingsbekreftelse, vil det stå et ordrenummer på denne. Ved å oppgi ordrenummer til kundeservice på telefon eller chat, vil vi kunne hjelpe deg med aktivering.
Driftsforstyrrelser hos HomeNet
HomeNet opplever for tiden driftsforstyrrelser i enkelte områder. Se https://www.homenet.no/driftsmeldinger/ for mer informasjon om hvilke områder som er berørt.

Min Side - din selvbetjente kundeservice
Som kunde hos Allente kan du selv administrere ditt abonnement og dine kanalpakker.
Logg inn på Min Side
Slik aktiverer du Viaplay
Hvis du har Viaplay via oss, må det aktiveres. Det er enkelt og gjøres på null komma svisj.
Aktiver Viaplay
Internett via trådløst bredbånd
Ofte stilte spørsmål om trådløst bredbånd
Slik bytter du parabolhode
For bedre TV-opplevelse. Her viser vi hvordan du går frem for å bytte parabolhode (LNB) selv.
Bytt parabolhode selv