Montør på besøk

Vi justerer din parabolantenne - Snart er det din tur

Enkle forberedelser:
- hva skjer under besøket?

Service montør

Til orientering vil jobben ta normalt under en time, men den kan i enkelte tilfeller ta to timer hvis deler må byttes ut under installasjonen.

Service montør

Kostnadsfri service inkludert

Vår erfarne montør vil også gå over alt Viasat-utstyret ditt og sjekke at alt er i god stand for at du skal ha en god, stabil TV-opplevelse med topp lyd- og bildekvalitet. Du får 12 måneders garanti på jobben vi gjør. Det betyr at du må melde fra om feil senest 12 måneder etter at installasjon og service er gjennomført. Du må ikke ha rørt installasjonen selv. Dersom skade som skyldes vær dekkes av forsikring (storm, snøras, lynnedslag osv.), gjelder ikke vår garanti.

Paraboljustering og service - steg for steg

For å gjennomføre paraboljustering og service er det viktig at du er tilstede når montøren kommer. Sjekk hvilket tidspunkt som kan passe for deg, så er du forberedt når vår montør tar kontakt med deg.

Steg 1

Vi ber deg sjekke adressen din for å forsikre at montøren kommer til riktig sted og kan utføre paraboljusteringen

Steg 2

Vår montør vil ta kontakt med deg for å avtale dato og tidspunkt for besøk.

Steg 3

Vår montør kommer som avtalt og gjennomfører paraboljustering og service på utstyr.

Steg 4

Du har gode, stabile TV-signaler, utstyr og oppdatert software som gir deg den gode TV-opplevelsen.

Ofte stilte spørsmål

Du finner mange flere spørsmål og svar I DENNE LENKEN

Informasjon om Covid-19

Vi unngår håndhilsning Vi holder minst 1 meter avstand Vi desinfiserer hender i det vi ankommer Vi må takke nei til tilbud om kaffe, vann o.l. under besøket Vi tar ikke på flater innendørs annet enn TV-boksen og øvrig utstyr om det kan unngås Vi bruker munnbind dersom våre kunder ønsker det Vi bruker engangshansker dersom våre kunder ønsker det