Montør på besøk

Justering av din parabolantenne - inkludert kostnadsfri service

Kundeservice kvinne

Dette skjer videre

Vår montør vil kontakte deg i god tid i forkant av paraboljusteringen, for å finne en dato og et tidspunkt som passer. Nedenfor finner du oversikt over det som skjer fra nå og frem til vi har gjennomført besøk med paraboljustering og service hos deg – steg for steg.

Service montør

Kostnadsfri service inkludert

Vår erfarne montør vil gå over alt utstyr som er installert hjemme hos deg. Montøren vil vurdere om noe må utbedres, og vil gjøre det som trengs for at utstyret ditt skal fungere optimalt. Vi utfører servicen samtidig som vi justerer parabolen. Du får 12 måneders garanti på jobben vi gjør.  Det betyr at du må melde fra om feil senest 12 måneder etter at installasjonen er gjennomført, Du må ikke ha rørt installasjonen selv. Dersom skade som skyldes vær (storm, snøras, lynnedslag osv.) dekkes av forsikring, gjelder ikke vår garanti.

Paraboljustering og service - steg for steg

For å gjennomføre paraboljustering og service er det viktig at du er tilstede når montøren kommer. Sjekk hvilket tidspunkt som kan passe for deg, så er du forberedt når vår montør tar kontakt med deg.

Steg 1

Vi ber deg sjekke adressen din for å forsikre at montøren kommer til riktig sted og kan utføre paraboljusteringen

Steg 2

Vår montør vil ta kontakt med deg for å avtale dato og tidspunkt for besøk.

Steg 3

Vår montør kommer som avtalt og gjennomfører paraboljustering og service på utstyr.

Steg 4

Du har gode, stabile TV-signaler, utstyr og oppdatert software som gir deg den gode TV-opplevelsen.

Ofte stilte spørsmål

Du finner mange flere spørsmål og svar I DENNE LENKEN

  • Hvorfor må parabolantennen justeres?

    Viasat og Canal Digital har fusjonert og det nye selskapet heter Allente. De to selskapene sender i dag TV via to ulike satellitter. Nå vil vi samle oss om én og samme satellitt. Derfor vil vi besøke våre kunder for å sikre at parabolantennen justeres til ny, korrekt kurs. Vi vil gjøre dette for deg for å sikre at du får stabile, gode TV-signaler når vi skifter til den nye satellitten.  

    Når vi besøker deg  vil du i tillegg få en kostnadsfri service, hvor vår montør vil gå over utstyret ditt fra Viasat for å sikre at det virker som det skal.   

    Alt dette gjør vi kostnadsfritt for våre kunder, og du får 12 måneders garanti  på jobben vi gjør. Det betyr at du må melde fra om feil senest 12 måneder etter at installasjonen er gjennomført. Du må ikke ha rørt installasjonen selv. Dersom skade som skyldes vær (storm, snøras, lynnedslag osv.) dekkes av forsikring, gjelder ikke vår garanti.

  • Når vil dette skje?

    Vi vil justere din parabol i løpet av 2021. Vi vil kontakte deg i god tid i forkant for å avtale tid for besøket.

  • Kan jeg gjøre jobben selv?

    Nei dessverre, for å garantere optimalt signal og høy kvalitet er det viktig at en dyktig, erfaren montør gjennomfører paraboljusteringen og går over utstyret for å sikre at alt er i topp stand og med oppdatert software. Alt dette er selvsagt kostnadsfritt for deg.

Informasjon om Covid-19

Vi unngår håndhilsning Vi holder minst 1 meter avstand Vi desinfiserer hender i det vi ankommer Vi må takke nei til tilbud om kaffe, vann o.l. under besøket Vi tar ikke på flater innendørs annet enn TV-boksen og øvrig utstyr om det kan unngås Vi bruker munnbind dersom våre kunder ønsker det Vi bruker engangshansker dersom våre kunder ønsker det