Oppsigelse av abonnement

Her finner du informasjon om oppsigelse av abonnement for deg som startet kundeforholdet i Viasat / VCB Norway.

Alternativer til oppsigelse 

  • Abonnementet kan fryses i perioder du ikke bruker det. For å fryse abonnementet, kontakt kundeservice på telefon 915 06 070. 
  • Overføre abonnementet til en ny eier.
  • Skal du flytte? Vi kan hjelpe deg med oppkobling i din nye bolig. Kontakt oss på telefon 915 06 070 for mer informasjon.
  • Ikke fornøyd med kanalpakken din? Vi har flere ulike løsninger og kan hjelpe deg med å tilpasse utvalget til ditt behov. Kontakt oss på telefon 915 06 070 for mer informasjon.

Jeg vil si opp

Ordinær oppsigelsestid er ut inneværende måned samt de to påfølgende månedene.

Dette forutsetter at du ikke er innenfor bindingstid. Du kan varsle oppsigelse på flere ulike måter, men vi anbefaler at du tar kontakt på telefon 915 06 070 for raskest mulig behandling av din henvendelse.

  • Kontakt oss på telefon 915 06 070. Du får selvfølgelig skriftlig bekreftelse tilsendt på e-post etter samtalen.
  • Du kan også varsle oppsigelse via brev.

Oppsigelse i bindingstid

Ønsker du å si opp i løpet av bindingstiden, gjelder egne oppsigelsesvilkår. Kontakt oss på telefon 915 06 070, så hjelper vi deg gjerne med mer informasjon og alternativer.