Har vi besøkt deg og justert parabolen din?

Hvis ikke – les dette:

Viasat og Canal Digital har slått oss sammen og heter nå Allente. Fra 1. desember vil vi sende TV-signaler fra én og samme satellitt. Derfor er det viktig at vi kommer hjem til deg som er tidligere Viasat-kunde for å justere parabolen din til ny, korrekt kurs. Gjør vi ikke dette, så vil du dessverre miste TV-signalet fra og med 1. desember. Paraboljusteringen er selvsagt helt kostnadsfri for deg.

En montør ringer deg for å avtale

Vi må få tak i deg innen 30. august for å rekke og planlegge høstens paraboljusteringer. Husk at vi ringer fra et norsk mobil- eller fast telefonnummer som du ikke vil gjenkjenne. Mistenker du at vi har feil telefonnummer til deg? Logg inn på Min Side og endre nummeret der, eller kontakt oss på chat ved å bruke chatikonet nederst til høyre på siden eller kontakt oss på telefon 915 06 070.

allente.no/paraboljustering kan du lese mer om hva som skjer under besøket.