Enklere med alt på samme faktura
Hos oss kan du enkelt registrere nytt Netflix-abonnement, og få beløpet på din månedlige Canal Digital-faktura. Ditt Netflix-abonnement vil være registrert hos Netflix, og ditt kundeforhold er med Netflix - men i stedet for 2 fakturaer får du alt på samme sted, fra oss.


Se Netflix på OnePlace-dekoderen
På vår nyeste dekoder OnePlace har vi forhåndsinstallert Netflix-appen under Apper og spill. Når du bestiller Netflix på OnePlace-dekoderen, bruker du tastaturet på fjernkontrollen for å registrere brukernavn og passord. Du logger bare inn den ene, første gangen du åpner Netflix på OnePlace. Vår dekoder er rigget for fremtidens underholdning hvor du sømløst går fra streaming og Netflix – til direkte-TV, med et tastetrykk. Du kan i tillegg bruke Netflix på på vanlig måte på alle de enhetene Netflix gir deg anledning til; på mobil, nettbrett, PC/Mac og Apple TV.
Ofte stilte spørsmål
-
Hvordan ser jeg Netflix på OnePlace-dekoderen
Logg inn med tastaturet på fjernkontrollen. Du logger inn med Netflix brukernavn og passord. Du logger bare inn den ene, første gangen du åpner Netflix på OnePlace-dekoderen.
-
Kan jeg registrere nytt Netflix-abonnement på OnePlace-dekoderen?
Ja, det kan du.
Åpne Netflix-appen under Apper og spill på dekoderen og følg veiledningen på skjermen. Et Netflix-abonnement er ikke inkludert i ditt Canal Digital-abonnement, og ditt kundeforhold til Netflix er med Netflix, ikke oss.
-
Kan jeg se Netflix på alle mine skjermer?
Ja, det er enkelt. Du logger inn med brukernavn og passord du har valgt for ditt Netflix-abonnement - på den skjermen/enheten du vil se på.
Som Canal Digital-abonnent kan du også se Netflix hvis du har vår nyeste OnePlace-dekoder.
-
Hvor finner jeg mer informasjon om Netflix på OnePlace-dekoderen?
I brukerveiledningen for OnePlace-dekoderen finner du et eget kapittel som viser flere veier til Netflix:
https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/dekoder/oneplace/netflix-app/
-
Hva er forskjellen når jeg velger å inkludere Netflix i Canal Digital-abonnementet mitt?
Den eneste forskjellen på å bestille Netflix-abonnementet ditt hos oss og ikke direkte hos Netflix er at det blir enklere for deg å holde oversikt med alt samlet på én faktura.
-
Jeg har registrert Netflix-abonnement, men jeg husker ikke e-postadressen min og har problemer med å logge inn!
- Logg inn på MinSide
- Under abonnement, klikk på Netflix
- Velg "Her får du hjelp til Netflix innlogging"
- Da kommer du videre til Netflix hvor du finner epost-adressen din og kan gjenopprette passord. Herfra kan du logge inn på Netflix-kontoen din. Du kan også oppdatere e-postadressen din hvis du har behov for det.
- Logg inn på MinSide
-
Jeg har registrert Netflix-abonnement, men jeg husker ikke passordet mitt
Gå til www.netflix.com/LoginHelp, så kan du enkelt gjenopprette passordet ditt.
-
Jeg har spørsmål som gjelder betaling av Netflix på min Canal Digital-faktura
Hvis du ikke finner svar her eller på Min Side, kontakt kundeservice på 915 06070, så får du hjelp.